Κρήτη | 05.05.2014

Λεπτό προς λεπτό η ανταπόκριση της Υπηρεσίας, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν καταγραφεί στο σύστημα

Άμεση και ταχύτατη ήταν η ανταπόκριση του ΕΚΑΒ στην υπόθεση του άτυχου διευθυντή της Χειρουργικής Κλινικής του Βενιζελείου Νοσοκομείου Στέλιου Δαβίδ, απαντά η Υπηρεσία, με αφορμή τα όσα ανέφερε στο cretalive, αυτόπτης μάρτυρας του περιστατικού.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία που έχουν καταγραφεί και στον σχετικό ηλεκτρονικό υπολογιστή της Υπηρεσίας, η 1η κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ έγινε στις 11.28΄ και ανέφερε ότι υπάρχει στη συγκεκριμένη καφετέρια λιποθυμικό επεισόδιο. Ο τηλεφωνητής στις 11.29΄διαβιβάζει το περιστατικό στο όχημα, το οποίο βρίσκεται έξω από το χώρο στις 11.34΄
Παράλληλα, το τηλεφωνικό κέντρο στις 11.30΄ ζητά να σπεύσει στο σημείο του συμβάντος και ο γιατρός με το όχημα ταχείας αντίδρασης, κάτι που συμβαίνει στις 11.35΄

Σύμφωνα πάντα με την υπηρεσία, την ώρα άφιξης των διασωστών ο άτυχος άνδρας ήταν "ήδη μυδριασμένος" και παρά τη χρήση του απινιδωτή δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση .
Στις 11.47 τον βάζουν στο ασθενοφόρο και στις 11.55'΄φτάνουν στο Νοσοκομείο όπου όμως δυστυχώς απλά διαπιστώνεται ο θάνατός του

Η κηδεία του Στέλιου Δαβίδ έγινε μέσα σε κλίμα οδύνης το απόγευμα της Δευτέρας,  στο Αρκαλοχώρι

Newsroom

Όλες οι ειδήσεις

Διαβάζονται τώρα