Πολιτισμός | 31.01.2013

Η γενιά Y δεν πιστεύει στην έννοια της «ιδιωτικής ζωής».

Πολλοί εργαζόμενοι της γενιάς Y πιστεύουν ότι πλησιάζει το τέλος της εποχής όπου υπήρχε ιδιωτική ζωή. Το 91% πιστεύουν ότι η εποχή της ιδιωτικής ζωής έχει πλέον πεθάνει, ενώ ταυτόχρονα ένας στους τρείς δεν ανησυχεί για τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται. Κάποιοι ίσως πουν ότι ούτως ή άλλως δεν είχαν ποτέ ιδιωτική ζωή.

Επίσης, είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν τα προσωπικά δεδομένα τους στο βωμό των online κοινωνικών συναναστροφών. Παράλληλα, πολλοί εργαζόμενοι της γενιάς Υ δήλωσαν ότι νιώθουν πιο άνετα να παρέχουν προσωπικά στοιχεία σε ιστοσελίδες λιανικής πώλησης από ότι στα τμήματα ΙΤ των εργοδοτών τους.

Τα συμπεράσματα προέρχονται από τη μελέτη Cisco Connected World Technology Report (CCWTR), όπου παρέχονται στοιχεία σχετικά με τον συμβιβασμό σε σχέση με την ασφάλεια που κάνει η επόμενη γενιά εργαζομένων παγκοσμίως -η γενιά Y- μεταξύ ιδιωτικής ζωής και της επιθυμίας για κοινωνικές και προσωπικές online εμπειρίες.

Αν και οι περισσότεροι ερωτηθέντες από τη γενιά Y δεν εμπιστεύονται ιστοσελίδες για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους (75%), όπως πιστωτικές κάρτες και προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας, αυτή η έλλειψη εμπιστοσύνης δεν αποτρέπει την online συμπεριφορά τους, και διακινδυνεύουν πιστεύοντας ότι τα προσωπικά τους δεδομένα δεν θα αντιμετωπίσουν κίνδυνο. Αυτό ασκεί μεγάλη πίεσης στις εταιρείες, όταν αυτά τα άτομα ριψοκινδυνεύουν online χρησιμοποιώντας συσκευές της εργασίας τους που συνδέονται σε εταιρικά δίκτυα.

Το 57% των μελών της γενιάς Y δεν έχουν καμία ανησυχία όσον αφορά τη χρήση των προσωπικών δεδομένων τους από πωλητές λιανικής, ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και άλλες online υπηρεσίες αν πρόκειται να επωφεληθούν από την εμπειρία.

Και παρά την επικρατούσα άποψη, σύμφωνα με την οποία ο κίνδυνος για την ασφάλεια αυξάνει καθώς γίνεται πιο σκιώδης η online δραστηριότητα των χρηστών, τα νέα ευρήματα της ετήσιας έκθεσης ασφάλειας της Cisco (ASR) αποκαλύπτουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των online απειλών για την ασφάλεια δεν στοχεύουν στην πορνογραφία, σε φαρμακευτικά προϊόντα ή σε ιστοσελίδες τζόγου, αλλά μάλλον σε νόμιμες ιστοσελίδες που αποτελούν μαζικό προορισμό χρηστών, όπως μεγάλες μηχανές αναζήτησης, ιστοσελίδες λιανικής πώλησης καθώς και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

H Cisco διαπίστωσε ότι οι πιθανότητες προσβολής από κακόβουλο περιεχόμενο είναι 21 φορές μεγαλύτερες στις ιστοσελίδες online αγορών και 27 φορές μεγαλύτερες στις μηχανές αναζήτησης από ότι σε μια ιστοσελίδα πλαστού λογισμικού. Οσο για τις online διαφημίσεις, οι πιθανότητες προσβολής από κακόβουλο περιεχόμενο είναι 182 φορές μεγαλύτερες μέσω των online διαφημίσεων από ότι μέσω πορνογραφικών ιστοσελίδων.

Αν όλα αυτά μεταφερθούν σε επίπεδο επιχείρησης, οι πιθανοί κίνδυνοι ασφάλειας αυξάνονται, καθώς πολλοί εργαζόμενοι υιοθετούν το δικό τους τρόπο εργασίας, όπου οι προσωπικές συσκευές τους, η εργασία και η online συμπεριφορά τους αναμειγνύονται με την προσωπική τους ζωή σχεδόν παντού -στο γραφείο, στο σπίτι και στις μετακινήσεις.

 

protothema.gr

Newsroom

Όλες οι ειδήσεις

Διαβάζονται τώρα