Κρήτη | 31.05.2013

Τι λέει η ΕΥΔΕ ΒΟΑΚ για τα ατυχήματα στο σημείο των εργασιών

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες κατασκευής του τεχνικού επί της Ν.Ε.Ο. στην κάτω διάβαση στην περιοχή Πρασσάς , διαστάσεων 8 μ. (καθαρό πλάτος) Χ 5 μ (ύψος).

Οι εργασίες αυτές έγιναν από την ανάδοχο κατασκευής του έργου για την κατασκευή των αγωγών μεταφοράς νερού από το φράγμα Αποσελέμη στην πόλη του Ηρακλείου, ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. σε συνεργασία με τις υπηρεσίες ΕΥΔΕ/ΒΟΑΚ & ΕΥΔΕ/Αποσελέμη.

Σύμφωνα με την ΕΥΔΕ, η  διάρκεια των εργασιών διήρκεσε μόλις 1,5 μήνα και η εθνική οδός παραδόθηκε σε πλήρες πλάτος , σήμερα,  δηλαδή 2 κλάδους ανά κατεύθυνση και Λ.Ε.Α., 10 ημέρες πριν την προκαθορισμένη ημερομηνία περαιώσεως , από την Αστυν. Δ/νση Ηρακλείου με σχετική απόφαση της για την εκτροπή της κυκλοφορίας.

H κατασκευή του έργου αυτού έχει διπλό σκοπό : α) την διέλευση του αγωγού ύδρευσης Φ1000 προς την πόλη του Ηρακλείου και β) η κατασκευή – ολοκλήρωση της κάτω διάβασης στην περιοχή Πρασσά που θα συνδέσει τον Βόρειο και Νότιο παράπλευρο με διέλευση κάτω από την εθνική οδό.

Όπως τονίζει στην ανακοίνωση της η υπηρεσία :

"Η εργοταξιακή σήμανση που είχε τοποθετηθεί στην περιοχή κατά την διάρκεια των εργασιών , ήταν πλήρης και από τις καλύτερες που έχουν γίνει στην εθνική οδό, πράγμα που επιβεβαίωσε τόσο η Τροχαία του ΒΟΑΚ, όσο και η έλλειψη σοβαρών ατυχημάτων την περίοδο εκτέλεσης των εργασιών. Τα 2 -3 τροχαία ατυχήματα που είχαν συμβεί στην περιοχή της εκτροπής της κυκλοφορίας ήταν αποκλειστικής ευθύνης των οδηγών, όπως πιστοποιεί και η συνημμένη φωτογραφία του κοντέρ μηχανής , όπου η μηχανή επιχείρησε να περάσει την περιοχή της εκτροπής της κυκλοφορίας με ταχύτητα μεγαλύτερη των 110 Κm/h (!) , ενώ το επιτρεπόμενο όριο με βάση την εγκεκριμένη σήμανση ήταν μόλις 30 km/h !

Το συμβάν με την παράσυρση του εργάτη επισήμανσης (δείτε εδώ) -ευτυχώς όχι σοβαρό- ήταν κατά την φάση απομάκρυνσης και των τελευταίων  σημάτων της εκτροπής και την απόδοση όλου του πλάτους της εθνικής οδού σε κυκλοφορία".

Newsroom

Όλες οι ειδήσεις

Διαβάζονται τώρα