Κόσμος | 31.07.2013

Με βάση τα πρώτα στοιχεία από την επίσημη έρευνα, προκύπτει πως ο μηχανοδηγός την ώρα του δυστυχήματος συνομιλούσε στο τηλέφωνο με ένα μέλος του προσωπικού της εταιρείας σιδηροδρόμων Renfe, πιθανώς έναν ελεγκτή, ο οποίος του έδινε οδηγίες.


Τελικά εκτός από την ταχύτητα η οποία ήταν σχεδόν διπλάσια από το ανώτατο όριο, ο οδηγός του τρένου του θανάτου στην Ισπανία φαίνεται ότι μιλούσε στο κινητό του τηλέφωνο λίγο πριν εκτροχιαστεί η αμαξοστοιχία και στερήσει την ζωή σε 79 ανθρώπους.
 
Σύμφωνα με τις πρώτες αναλύσεις του «μαύρου κουτιού», ο μηχανοδηγός συνομιλούσε πιθανώς με έναν ελεγκτή, ενώ ταυτόχρονα συμβουλευόταν κάποιο χάρτη.
 
Με βάση τα πρώτα στοιχεία από την επίσημη έρευνα, προκύπτει πως ο μηχανοδηγός την ώρα του δυστυχήματος συνομιλούσε στο τηλέφωνο με ένα μέλος του προσωπικού της εταιρείας σιδηροδρόμων Renfe, πιθανώς έναν ελεγκτή, ο οποίος του έδινε οδηγίες.
 
«Λεπτά πριν τον εκτροχιασμό του τρένου, (ο οδηγός) έλαβε ένα τηλεφώνημα στο επαγγελματικό του τηλέφωνο για να λάβει οδηγίες για την διαδρομή που έπρεπε να πάρει ώστε να φτάσει στο Φερόλ. Από το περιεχόμενο της συζήτησης και τον θόρυβο που ακούγεται στο βάθος, φαίνεται ότι ο οδηγός συμβουλευόταν ένα χάρτη ή κάποιο έγγραφο» αναφέρει στην ανακοίνωση του, το Ανώτατο δικαστήριο της Γαλικίας.
 
Σύμφωνα με την πρώτη ανάλυση των δεδομένων από το «μαύρο κουτί», η αμαξοστοιχία που εκτροχιάσθηκε στις 24 Ιουλίου σε μια επικίνδυνη στροφή πριν τον σταθμό του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα, έτρεχε με 153 χιλιόμετρα ανά ώρα τη στιγμή του εκτροχιασμού.
 
«Λίγο πριν από το σημείο του δυστυχήματος, ο συρμός εκινείτο με 192 χλμ/ώρα», ανέφερε το δικαστήριο, επισημαίνοντας πως «τα φρένα ενεργοποιήθηκαν λίγα δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα».
 
 

Newsroom

Όλες οι ειδήσεις

Διαβάζονται τώρα