Υγεία | 22.06.2015

Μήπως αναρωτιέστε ποια είναι τα οφέλη της κολύμβησης και της άσκησης στο νερό;

Μήπως αναρωτιέστε ποια είναι τα οφέλη της κολύμβησης και της άσκησης στο νερό; Δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ! Οι παρακάτω απαντήσεις θα λύσουν όλες σας τις απορίες!

Το νερό δίνει την ευκαιρία άσκησης και διασκέδασης στους ανθρώπους όλων των ηλικιών και των ποικίλων επιπέδων φυσικής κατάστασης, να κάνουν τις ασκήσεις που είναι δύσκολο να κάνουν στην ξηρά. 90% του σώματός σας είναι σε άνωση, όταν το νερό καλύπτει το σώμα σας μέχρι το λαιμό, έτσι δεν χτυπάτε και νιώθετε πιο ελαφρύς. Η άνωση του νερού εξαλείφει την επίδραση της βαρύτητας, έτσι έχετε μεγαλύτερη ευελιξία στις κινήσεις σας.

Από την άλλη, η συνεχής αντίσταση σε κάθε κίνηση που κάνετε, προσφέρει τη δυνατότητα έντονης άσκησης και αποφυγής των απότομων κινήσεων του σώματός σας. Η αντοχή στο νερό μπορεί να αυξηθεί με την ταχύτητα ή / και επιφάνεια και η αντίσταση είναι ανάλογη με την προσπάθεια που απαιτείται για την κίνηση. Με την προσθήκη του κατάλληλου εξοπλισμού εκγύμνασης στο νερό, όπως γάντια, βαράκια στα πόδια και τα χέρια, η αντίσταση αυξάνεται.

Τα μοναδικά οφέλη του νερού επιτρέπουν στην καρδιά σας να εργαστεί πιο αποτελεσματικά. Το νερό βοηθάει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος (ροή του αίματος πίσω στην καρδιά).

Η κολύμβηση αποτελεί αρωγό στην αποκατάσταση μετά από τραυματισμούς, ατυχήματα και ασθένειες, ενώ ταυτόχρονα επιβραδύνει την γήρανση. Είναι, επίσης, ένα ευχάριστο μέρος για να κάνετε νέες γνωριμίες, να συναντήσετε νέους ανθρώπους που μοιράζεστε, όμως, το ίδιο ενδιαφέρον.

Τέλος, το κολύμπι δίνει την ευκαιρία να απομακρύνετε το άγχος και το στρες, να διώξετε όλα τα προβλήματα που σας βασανίζουν και να χαλαρώσετε.

post4life

Newsroom

Όλες οι ειδήσεις

Διαβάζονται τώρα