Check this out | 29.03.2013

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αφιερωμένη στο βιβλίο (2 Απριλίου), το σχολείο μας εκπονεί ένα ειδικά σχεδιασμένο πολυθεματικό πρόγραμμα με κέντρο το βιβλίο!

Η νέα τάξη πραγμάτων που μας έφεραν η τηλεόραση και τ’ άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως πηγές άμβλυνσης της φαντασίας και άκριτης πρόσληψης των εικόνων από τα παιδιά, έχει μόνο έναν ισχυρό αντίπαλο: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ. Σήμερα είναι περισσότερο χρήσιμο από ποτέ, η επιτακτική ανάγκη καλλιέργειας της κριτικής αναστοχαστικής σκέψης, καθώς και η ανάπτυξη δεξιοτήτων για τη σωστή λήψη αποφάσεων.

Το Εκπαιδευτήριό μας είναι σταθερά προσανατολισμένο σ’ αυτή την αναγκαία πολύσημη επιλογή. Έτσι, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αφιερωμένη στο βιβλίο (2 Απριλίου), οι μαθητές της σχολικής και προσχολικής αγωγής θα ασχοληθούν μία εβδομάδα (1-5 Απριλίου) και για δύο ώρες κάθε μέρα, με την εκπόνηση ενός ειδικά για την περίσταση σχεδιασμένου πολυθεματικού προγράμματος με κέντρο το βιβλίο. Σε μια ενδιαφέρουσα διάδραση θα περιπλανηθούν στον κόσμο του και με παιγνιώδη τρόπο θα ερευνήσουν, θα ανακαλύψουν, θα ακροαστούν, θα εκφραστούν και θα δημιουργήσουν.

ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013

ΔΡΑΣΗ 1: “ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ Σ’ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ…»

Ανάγνωση γραμμάτων δημοφιλών συγγραφέων, ανά τάξη

Καλωσόρισμα μαθητών στις ΒΙΒΛΙΟΔΙΑΔΡΟΜΕΣ – «Παιδιά και Λογοτεχνία»

από το Σύμβουλο Εκπαίδευσης, κο Χρήστο Κωσταντουδάκη

ΔΡΑΣΗ 2: ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΒΙΒΛΙΩΝ

Έρευνα και ανακάλυψη βιβλίων, ανά τάξη, με κριτήρια συγκεκριμένα στοιχεία.

Συντονισμός: Δασκάλα Γ’ τάξης κα Ειρήνη Ιατράκη

ΔΡΑΣΗ 3: ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 

Δημιουργία νέων ιστοριών με τη χρήση στοιχείων από πίνακα αναφοράς, σύνδεση με ΔΡΑΣΗ 2

ΤΡΙΤΗ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013

«Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και σύνδεσή της με τα γενέθλια του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν»

από τη Νηπιαγωγό κα Ελένη Λευκαδίτη

ΔΡΑΣΗ 1: ΠΟΝΤΙΚΟΒΙΒΛΙΟΦΑΓΟΣ

Συμπλήρωση προτάσεων από κείμενο που έχει υποστεί αλλοιώσεις

ΔΡΑΣΗ 2: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΑΙΖΕΙ…

Διαδραστικό παιχνίδι ερωτοαπαντήσεων μετά από αφήγηση

ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013

«Το e-book και τα παιδιά – βιβλιοεκπαιδευτικές ιστοσελίδες»

από τη Δασκάλα της Ε’ τάξης κα Σύλια Δημητρακοπούλου

ΔΡΑΣΗ  1: Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ…

Ηλεκτρονική παρουσίαση παραμυθιού

ΔΡΑΣΗ  2: ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ

Παραγωγή γραπτού λόγου μετά από την παρουσίαση εικονογραφημένων σελίδων.

Συντονισμός: Δασκάλα Β’ τάξης κα Χαρά Ρούμπου
 

ΠΕΜΠΤΗ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013

«Περιεχόμενα και Μηνύματα Βιβλίων»

 από τη Δασκάλα της Στ’ τάξης κα Τζωρτζίνα Παπαδογιαννάκη

«Το κόμικ ως είδος λογοτεχνίας»

από τη Δασκάλα της Δ’ τάξης κα Ρένα Ζησιάδου

ΔΡΑΣΗ  1: ΜΙΛΑΩ ΕΓΩ, ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ… ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ

Αξιολόγηση και επεξεργασία περιεχομένου διάφορων βιβλίων

ΔΡΑΣΗ 2: ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΙΚΣ!

Δημιουργία κόμικς μετά από σχετική αφόρμηση.

Συντονισμός: Δάσκαλος Α’ τάξης κος Φώτης Κανταρτζόγλου

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013

«Εικονογράφηση, μορφή τέχνης, μορφή προσέγγισης, αφορμή για φαντασία»

από την καθηγήτρια Εικαστικών, κα Μανταλένα Μελισσουργάκη

ΔΡΑΣΗ 1: ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ

Εικαστική προσέγγιση και δημιουργία με φαντασία αγαπημένων ηρώων

ΔΡΑΣΗ 2: ΠΕΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Ανάγνωση παραμυθιού με χρήση διαφορετικών τρόπων που αποκαλύπτουν μοναδικές προσεγγίσεις ίδιου περιεχομένου

Newsroom

Όλες οι ειδήσεις

Διαβάζονται τώρα